יום שבת, 15 בנובמבר 2008

שפרו את חייכם

כאן אנחנו רוצים לספר לכם מעט על יתרונותיה של שיטת הפילאטיס ושיטת הגי'רו החדישה, וכיצד הן יוכלו לשפר את חייכם.
מטרתה של שיטת פילאטיס היא אימון הגוף שלכם, כך שתוכלו לבצע מטלות יומיומיות במינימום מאמץ. לשם כך, אנו מתרגלים סדרה של תרגילים המחנכים את גופכם להפעיל את השרירים הנכונים לכל תנועה שאתם מבצעים. פילאטיס יאפשר לכם טווחי תנועה גדולים, גמישות, ויעניק לכם גוף מוצק, יציב ומוארך כמו של רקדנים.

ג'ירו, הלהיט החדש

ה"ג'ירו", כינוי חיבה לשיטת ה"ג'ירוטרוניק" הוא האימון החדש והלוהט שמאיים לתפוס את מקומו של הפילאטיס הוותיק. מדונה, האלי ברי, שרון סטון, גווינת פלטרו וקים קאטרל מתאמנות בקביעות וגם בארץ הוא כבש את הסלבז, ביניהם: אילנית לוי, אודטה וליאורה ריבלין.
מדובר בשיטה שבדומה לפילאטיס, פותחה לחיזוק ושיקום מפציעות. השיטה עובדת על הפעלת כמה קבוצות שרירים בו זמנית, והתנועה הזורמת בין קימור לקיעור. לאה שנירר שלמון: " האימון מדמה את תנועת הגוף לספירלה, מפתח את הקואורדינציה, מחזק מעצב ומאריך את הגוף". בסטודיו פילאטיס פיתוח תהנו משיעורים פרטיים מהמורה בעל הניסיון והידע המקצועי הרב, ולד, מורה מוסמך בעל ניסיון של שנים בשיטת הג'ירו.
לקבלת מידע נוסף על ג'ירוטוניק בהרצליה פיתוח התקשרו עכשיו, טל' 09-9545088.

מקור השיטה
שיטת אימון פילאטיס, כיום תופעה שסוחפת את העולם, החלה לפני 70 שנה כשיטה לשיקום פציעות אצל רקדנים. מדי שנה חל גידול של אלפי אחוזים במצטרפים לאימון בשיטה זו.
השיטה קרויה על שם ג'וזף פילאטיס, גרמני ממוצא יווני, שפיתח את השיטה לטיפול בפצועי מלחמה ולאחר מכן הסב אותה לטיפול בפציעות אצל רקדנים. הוא היגר לארצות הברית ב 1926, והקים סטודיו ללימוד השיטה ליד הבלט של ניו יורק. השיטה הפכה פופולרית בקרב רקדנים ואז בקרב הציבור.

חשיבות השרירים הפנימיים

בשונה מעבודה רגילה במכון, עם משקולות למשל, שיטת פילאטיס עובדת על הארכת השריר ועל חיזוק וייצוב הגוף. הגאונות שבשיטת הפילאטיס היא שהשיטה מתמקדת לא רק בשרירים החיצוניים, אלא גם בשרירים הפנימיים של הגוף, השרירים החשובים שמחזיקים אותנו ומבטיחים לנו חיים בריאים יותר.
שיעור פילאטיס מתחלק לשלושה חלקים: חימום קצר ויעיל, חלק מרכזי שבו עובדים על חיזוק השרירים וסיום נעים בהרפיה.
שיטת פילאטיס אינה דומה לשום פעילות אחרת. אין ריצות, קפיצות, תנועות חדות או כאבים. את כל הבלגאן הזה מחליפה עבודה סופר ממוקדת, עם דגש על ריכוז ונשימה נכונה.
כל אחד עובד בקצב שלו
לשיטת פילאטיס יתרונות רבים מעבר לאלו שהוזכרו, אחד החשובים שבהם הוא האפשרות של כל אחד מכם לעבוד בקצב האישי שלו. אמנם כל הקבוצה עובדת יחדיו, אבל אין חשיבות למהירות אלא לעבודה ממוקדת ונכונה.
משום שפילאטיס הוא שיטה שיקומית במקור, היא מתאים כמעט לכולם. פילאטיס יכולה לסייע גם לסובלים בכאבים הנובעים מבעיות גב או ברכיים, ומסייעת לשיקום הגוף. היא מסייעת במניעת מחלות מפרקים, ומועילה גם לנשים בהריון.
פילאטיס תוקפת בהצלחה שתי בעיות נשיות שכיחות: צניחת רחם ובריחת שתן. מקור שתיהן ברפיון בשרירי קרקעית האגן ופילאטיס יכול לפתור את הבעיות הללו לחלוטין.
אימון פילאטיס מתאים גם לגברים, ועם עבודה המסיבית של הפילאטיס על שרירי רצפת האגן של הגברים, מאפשר שליטה טובה יותר בפעילות אברי המין, ומעניקה לו יכולת טובה בהרבה לעכב שפיכה מוקדמת.

מזרן או מכשירים?

שיטת פילאטיס במקורה פעלה עם מכשירים מורכבים, הקיימים עד היום, ואולם בעשורים האחרונים נוספה עבודת על מזרונים ברצפה, בסיוע גליל או גומייה. לכל אביזר תכונות שונות אשר משנות את אופי התרגול.
פילאטיס אינו פעילות אירובית, והפעילות מתבצעת בדופק נמוך ולכן שריפת השומנים מועטה. ואולם, מכיוון שהפילאטיס פועל גם על השרירים החיצוניים, הוא בהחלט מחטב. מכיוון שבשיעורים מתמקדים בכל קבוצות השרירים בגוף, התוצאה היא מראה שרירי, מוארך וזקוף. כמו של רקדנים
סטודיו פילאטיס פיתוח הוא בית חם לשיטת הפילאטיס ולכל מי שרוצה חיים בריאים ומלאים. צרו איתנו קשר עכשיו כדי לקבל מידע נוסף ושיעור ניסיון.

הרצליה פיתוח, וינגייט 142, ימים ושעות פעילות: ימים א' – ה' 7:00 - 21:00, ימי ו'- 8:00 - 13:00,
טל' 09-9545088
lea@pilatispituach.co.il חנייה חינם!
.

אין תגובות: