יום שבת, 15 בנובמבר 2008

אודות פילטיס פיתוח


פילטיס פיתוח, בבעלות לאה שנירר-שלמון, הוא סטודיו ייחודי ואקסקלוסיבי הממוקם בלב הרצליה פיתוח. פילטיס פיתוח מפנק את מנוייו בסטודיו מרווח המאובזר במכשיריםהמתקדמים ביותר, ובהדרכה מקצועית ממיטב המדריכים.
פילטיס פיתוח מציע לכם שיעורי פילאטיס מזרון ומכשירים בקבוצות קטנות ואינטימיות, וכן, שיעורים פרטיים בחדר נפרד, לסלבז או לכל מי שחשקה נפשו בפרטיות.
צוות המדריכים שלנו נבחר בקפידה, והינו מנוסה, מקצועי ובעל כישורים בן-אישיים שיאפשרו לכל אחד מכם למצות את מקסימום הפוטנציאל האישי שלו. בפילטיס סטודיו אנו מתמחים בפילאטיס קלאסי וגם בשיטת ה"ג'ירוטרוניק" החדישה. לקריאה על יתרונות השיטה לחצו כאן.

הרצליה פיתוח, וינגייט 142, ימים ושעות פעילות: ימים א' – ה' 7:00 - 21:00, ימי ו'- 8:00 - 13:00, טל' 09-9545088 .
פקס 09-9540458
lea@pilatispituach.co.il חנייה חינם!

מדונה הישראלית חיה ונושמת פילאטיס וג'ירו
בגיל 50, לאה שלמון שנירר, "מדונה הישראלית", היא מעצמת בריאות מלכת, 1.74 מטר של שרירים משורגים ומוארכים.
מי שכונתה "מלכת האירובי", ובמשך שני עשורים הייתה כוכבת התחום בקנדה ואז בישראל, עברה בשנות ה2000 ללמד פילאטיס, ולהפוך את נשות ישראל לארוכות, חטובות וגמישות. כיום לאה חיה ונושמת פילאטיס, "פילאטיס זו דרך חיים שמשמרת את הגוף והנפש", מסבירה מי שבגיל 50 נראית כמו בת 30 אתלטית.

פריצת הדיסק ששינתה את חייה
המפגש של לאה עם עולם הפילאטיס, לאחר שני עשורים של עבודה עם אימוני כוח, משקולות וריצה, הגיע בעקבות אירוע פריצת דיסק בשנת 2000. לאה: "יום אחד, לאחר אימון ריצה מסביב לאגם בגרמניה, חזרתי הביתה ומיהרתי לקחת את הילד מביה"ס. התכופפתי כדי לנעול מגף ונשארתי עם הגב למטה. לא יכולתי לזוז. בעלי הזעיק את ד"ר שוורץ, שהיה רופא של קבוצת הכדורגל של המבורג והתמחה בפציעות ספורט.
"הוא טיפל בי וגילה ששנים של אירובי גרמו לבלאי. אבל אני הייתי חייבת לחזור להתאמן, וד"ר שוורץ הכיר לי את שיטת הפילאטיס, שאפשרה לי לחזור ממצב קשה לאורח חיים ספורטיבי".
לאה שגילתה את נפלאות הפילאטיס על בשרה, צללה לעולם החדש ומופלא של בריאות, והרפיה פיזית ומנטאלית. כיום לאה היא דוגמה חיה, מהלכת ורצה איך אפשר להיראות ולהרגיש מיליון דולר בגיל חמישים.

מלכת האירובי נולדה

לאה נולדה בישראל לפני 50 שנה, לאביה רפאל, איש החיל האוויר, ולאמה אולגה, אחת מתאומות ד"ר מנגלה הידוע לשמצה.
הסיפור המדהים של לאה ועולם הכושר מתחיל בשנות השמונים, אז היא עוברת להתגורר בקלגרי, קנדה, עם בעלה הראשון. הבדידות והריחוק מובילים אותה לקחת חלק בחוגי אירובי מקומיים. לאה, שסלדה מספורט, הופכת במהרה למכורה, ומהר מאוד מתלמידה הופכת לאסיסטנטית ואז למורה מבוקשת. לאה יוצאת ללמוד את שיטת האירובי אצל ג'ין פונדה בלוס-אנג'לס ופותחת רשת מכוני אירובי בקלגרי ובוויניפג. בתמונה, לאה מככבת בכתבה על נפלאות הג'וגינג בעיתון קנדי

לאה, שזוכה לכינוי "דה ארמי גירל", בשל מוצאה הישראלי. מאמנת סלבז מקומיים ואת אלוף העולם האולימפי באיגרוף, ווילי דוויט, שזכה במדליית זהב אולימפית. בתמונה, לאה ואלוף העולם דוויט, על שער מגזין ניו-אנארג'י

מהאולימפיאדה למכבי תל-אביב
בשנת 84 לאה חוזרת לישראל וחבר וותיק שלה, מוטלה שפיגלר, מכיר לה את נמרוד דרייפוס והיא משתלבת במכון הכושר המפואר במלון הילטון, ועובדת עם אנשים כמו תמי בן עמי, דנה וקסלר וגולת הכותרת –מדריכה את קבוצת הכדורסל מכבי תל-אביב. מלון דניאל נפתח ולאה עוברת לנהל גם שם את תחום האירובי.
התשוקה של לאה למקצוע מביאה איתה הצלחה מהירה והיא יוצאת שוב לדרך עצמאית ופותחת מכון כושר ברמת השרון, לנשים בלבד, בשם "סטודיו 10". לאה מספרת: "זה היה מועדון התעמלות וגם מועדון פסיכולוגי. הגיעו נשים אחרי לידה, אחרי גירושין, נשים שהבעל בגד בהן. הייתי מעמידה אותן ליד הראי ואומרת לה לגעת בעצמן: תראי כמה את יפה, כמה את מקסימה. תמי גליק, טל שחם, עמליה ארגמן-ברנע, כולן היו אצלי". בתמונה, לאה בריאיון לרגל פתיחת "סטודיו 10"

סטודיו פילאטיס פיתוח
בסוף שנות השמונים לאה שוב הולכת בעקבות האהבה, נוסעת עם בעלה להתגורר בגרמניה. גם בגרמניה היא ממשיכה עם התשוקה שלה למקצוע, ומיד מתחילה ללמד במכוני בריאות באירובי, עד לפריצת הדיסק שהביאה לשינוי בחייה וחשפה אותה לשיטת הפילאטיס.
לפני כעשור, ומאחוריה עשרים שנות ניסיון, לאה חוזרת לישראל, לומדת את שיטת הפילאטיס, משתקעת בהרצלייה פיתוח ופותחת את סטודיו "פילאטיס פיתוח", אותו היא מנהלת עד היום עם צוות מורים מקצועי ומסור. בתמונה, לאה והתאומים שלה, מתוך כתבה ב"סגנון"

בית חם לספורטאים

בשל הניסיון הרב של לאה עם ספורטאים, פילאטיס פיתוח הוא הראשון בישראל שמתמחה בשיטת טיפול לקבוצות כדורגל וספורטאים. קבוצות שלמות, ביניהן מכבי נתניה, והמאמן וולטר מתיאוס, מתאמנים בסטודיו פילאטיס פיתוח. ספורטאים הסובלים מפציעות ספורט ומאמץ ייחודיות מגיעים לסטודיו כדי להבריא ולחזור לפעילות ספורטיבית מלאה.

מתמחים בילדים ופילאטיס לנערות

פליאטיס בשנות ההתבגרות מחזיר לנערות צעירות את הביטחון העצמי בדימוי הגוף שלהן, ומסייע להן לצעוד ולהחזיק את גופן בצורה זקופה וארוכה. צרו קשר לשיחת ייעוץ בנושא פילאטיס לילדים ונערות.
סטודיו פילאטיס פיתוח הוא בית חם לשיטת הפילאטיס ולכל מי שרוצה חיים בריאים ומלאים. צרו איתנו קשר עכשיו כדי לקבל מידע נוסף ושיעור ניסיון.

הרצליה פיתוח, וינגייט 142, ימים ושעות פעילות: ימים א' – ה' 7:00 - 21:00, ימי ו'- 8:00 - 13:00, טל' 09-9545088 .
פקס 09-9540458
lea@pilatispituach.co.il חנייה חינם!


אין תגובות: